piątek, 5 maja 2017

SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE


                                                                                                       02.05.2017r.



O SPOŁECZEŃSTWIE OBYWATELSKIM

Dn. 29.04 2017r. "Przystanek" wydelegował mnie na spotkanie o samorządzie w Klubie Obywatelskim PO.
Zamiast skorzystać z okazji i milczeć, nieopatrznie zabrałam głos w sprawie nieszczęsnej reformy komunikacyjnej. No i dostało mi się. Jeden z uczestników spotkania, prawdopodobnie aktywista PO, przerwał moją wypowiedź, krzycząc: " A pani jeździ komunikacją za darmo". Inaczej  mówiąc: łódzcy seniorzy jeździcie za darmo to... i tutaj powstrzymam się od przytoczenia popularnego powiedzonka.
I tak skończył się mój udział w obywatelskiej dyskusji o samorządzie.
Cytat: " Po upadku sowietyzmu na Polskę spadł pewien typ sowieckości. Narodził się i okrzepł typ Polaka Chama."
                                                                         W. Jerofiejew

                                                                                                                                                                                   D. Barańska
                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz